1. Tellimine
1.1. Kas teie e-poest ostmiseks pean avama endale konto?
Ei, e-poest ostmiseks ei pea avama endale kontot. E-poest saab igal ajal osta külalisena. Siiski omades kontot meie e-poes, ei pea te alati uuesti oma andmeid sisestama. Konto saate avada kohe praegu või ostu vormistamisel.
1.2. Kuidas kontot avada?
Palun kliki „Logi sisse / Registreeru“, seejärel „Registreeru kasutajaks“ ning sisesta oma andmed.
1.3. Kuidas tellida?
Valige sobilik toode ja lisage see ostukorvi. Kui olete tooted valinud, vajutage ostukorvi märgile paremal lehe ülaservas ja vormistage tellimus. Enne ostu ja makse kinnitamist kontrollige, et kõik andmed oleksid õiged.
1.4. Mul ei õnnestu toodet ostukorvi lisada.
Saate toote lisada, kui see on saadaval. Võib juhtuda, et toode on hetkel kellegi teise ostukorvis ja seetõttu toote olek kuvatakse kui “Hetkel ei ole toode saadaval”.
1.5. Kuidas ma saan tellimuse eest tasuda?
Tasuda saab pangalingi kaudu või ülekandega arve alusel.
1.6. Kas ma saan oma tellimust muuta ja tühistada?
Eeldame, et teete läbimõeldud ostu. Kui siiski mingil põhjusel soovite esitatud tellimust muuta või tühistada, palun saatke selle kohta meile e-kiri aadressile info@ehemood.ee.
1.7. Mul on allahindluskood, kuidas seda kasutada?
Sisestage ostukorvi lehel kupongi kood väljale „Kupongi kood“ ja kliki nupule „Lisa“. Pidage meeles, et kui olete kupongi koodi sisestamata jätnud, ei saa me seda teie tellimusele käsitsi lisada. Veenduge enne ostu kinnitamist kõikide andmete õigsuses.
1.8. Kuidas ma tean, kas minu tellimus on kinnitatud?
Pärast tellimuse esitamist saate e-postile kinnituse, et oleme teie tellimuse kätte saadud. Kui olete registreeritud kasutaja, saate tellimuse olekut kontrollida ka „minu kontol“.
2. Kauba saatmine
2.1. Kui kiiresti mu tellimus täidetakse?
Kui toode on meil laos olemas, postitame selle hiljemalt kolme tööpäeva jooksul pärast tellimuse eest tasumist. Kui toodet laos ei ole, teavitame teid sellest. Tavaliselt võtab toote tellimine Inglismaalt aega kuni kaks nädalat. Tellime kaupa tavaliselt esmaspäeva hommikuti.
2.2. Millal ma kauba kätte saan?
Omniva ja Itella SmartPOSTtiga saadetud kaup jõuab teie valitud pakiautomaati reeglina 1-2 päeva jooksul pärast paki väljasaatmist. Kui pakk on kohal, saabub teie telefoni unikaalse uksekoodiga SMS-sõnum.
NB! Pühade ajal võivad tarneajad olla tavapärasest pikemad.
2.3. Millised on saatekulud?
Eesti piires on saatekulud järgmised:
Omniva pakiautomaat – 3,97 €
Itella Smartpost pakiautomaat – 3,97 €
DPD pakiautomaat – 3,97 €
Kaubale saab ka ise meie kauplusesse järele tulla. Kauplus Ehe Mood asub Telliskivi Loomelinnaku poetänaval, Telliskivi 60A, 10412 Tallinn.
2.4. Kas ma saan pärast tellimuse kinnitamist kohaletoimetamise aadressi muuta?
Arusaamatuste vältimiseks palume teil enne tellimuse esitamist kõik andmed hoolikalt üle kontrollida. Kui juhtus aga siiski viga, saatke meile kohe sellekohane teade aadressile info@ehemood.ee.
2.5. Mida ma pean tegema, kui pakis ei olnud kõiki tellitud tooteid?
Kui mõni toode oli pakist puudu, saatke meile kohe sellekohane teade aadressile info@ehemood.ee.
2.6. Mida ma pean tegema, kui ma sain defektse toote?
Kui saite defektse toote, saatke meile kohe sellekohane teade aadressile info@ehemood.ee.
2.7. Mida ma pean tegema, kui ma sain vale toote?
Kui saite vale toote, saatke meile kohe sellekohane teade aadressile info@ehemood.ee.
2.8. Ostsin vale suuruse või vale värvi toote.
Saate soovi korral toote vahetada või tagastada 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Saatke palun vastavasisuline e-kiri aadressile info@ehemood.ee, et kokku leppida tagastamise pakiautomaat või aadress. Kui meil ei ole võimalik toodet vahetada teise suuruse või värvi vastu, teavitame Teid sellest e-posti teel.
Toote vahetamise ja tagastamise eelduseks on täiesti kasutamata toode, millel on alles kõik etiketid ja muud saadetisega kaasas olnud dokumendid ning arve.
2.9. Ma ei ole pakki kätte saanud.
Kui te ei ole pakki kätte saanud 3 päeva jooksul pärast meie teadet, saatke palun vastavasisuline e-kiri aadressile info@ehemood.ee. Teeme kõik selleks, et probleem lahendatud saaks.
2.11. Kas toote vahetamise korral peab saatekulude eest tasuma?
Toote esmakordsel vahetamisel ei pea saatekulu tasuma. Kui soovite toodet veel teist korda vahetada, siis tuleb tasuda saatekulud vastavalt valitud kohaletoimetamise viisile.